Deštivé počasí vytahuje ze skříní reklamní deštníky


Deštivé počasí nemusíme vnímat jako škaredé, je to vždy otázka rozhodnutí, jak se na něj díváme a chceme na něj pohlížet. Déšť nám přináší jisté benefity, a to i při pohybu ve městě.

Deštník – déšť je báječnou příležitostí k tomu, vyprostit ze skříně či sundat z věšáku deštník, rozevřít jej a představit lidem kolem vás potisk na jeho textilní ploše. Deštníky jsou natolik velké, že je v terénu nepřehlédnete, a máte-li na deštníku vytištěný velký nápis, může oslovovat desítky lidí na chodníku. Toto je vhodná příležitost propagovat některé zboží, výrobky či služby, jestliže například provozujete e-shop, máte výrobní linku nebo provozovnu, sportoviště a nabízíte další užitečné aktivity.

barevné deštníky

Barva deštníku – koupíte-li si deštník s potiskem šedé barvy, bude ponurý a spíše bude splývat se zataženou oblohou, ale dáte-li přednost deštníkům červené, zelené či žluté barvy, a opatříte je potiskem v kontrastních barvách, například bílým potiskem na červeném deštníku či modrým tiskem na žluté barvě látky, můžete takto oslovit kolemjdoucí, které třeba napadne využít vašich služeb ihned. Kupříkladu si někdo všimne, že máte kadeřnictví na rohu ulice, která je odtud nedaleko, a dotyčného napadne zajít tam a nechat zkrátit vlasy, protože se mu zdají již příliš dlouhé.

žlutý deštník

Déšť má očistný charakter – dešťová voda sice není sterilní a destilovaná, obsahuje i některé nečistoty rozptýlené v ovzduší z letadel či z průmyslové výroby, ale přece jen je to voda, která omývá zaprášené silnice, chodníky a střechy domů a zároveň čistí od prachu listí stromů a zalévá okolní vegetaci. Nevnímejme déšť jako něco, co nám kazí náladu, protože každý déšť je stejně jen dočasný a po deštivém počasí pak vysvitne Slunce. A třeba si i díky dešti vybavíte skladbu Petra Rezka a Hany Zagorové s názvem Nápad, která je plná lásky a štěstí, i když se odehrává v deštivém počasí.


Deštivé počasí nemusíme vnímat jako škaredé, je to vždy otázka rozhodnutí, jak se na něj díváme a chceme na něj pohlížet. Déšť nám přináší jisté benefity, a to i při pohybu ve městě.

Deštník – déšť je báječnou příležitostí k tomu, vyprostit ze skříně či sundat z věšáku deštník, rozevřít jej a představit lidem kolem vás potisk na jeho textilní ploše. Deštníky jsou natolik velké, že je v terénu nepřehlédnete, a máte-li na deštníku vytištěný velký nápis, může oslovovat desítky lidí na chodníku. Toto je vhodná příležitost propagovat některé zboží, výrobky či služby, jestliže například provozujete e-shop, máte výrobní linku nebo provozovnu, sportoviště a nabízíte další užitečné aktivity.

barevné deštníky

Barva deštníku – koupíte-li si deštník s potiskem šedé barvy, bude ponurý a spíše bude splývat se zataženou oblohou, ale dáte-li přednost deštníkům červené, zelené či žluté barvy, a opatříte je potiskem v kontrastních barvách, například bílým potiskem na červeném deštníku či modrým tiskem na žluté barvě látky, můžete takto oslovit kolemjdoucí, které třeba napadne využít vašich služeb ihned. Kupříkladu si někdo všimne, že máte kadeřnictví na rohu ulice, která je odtud nedaleko, a dotyčného napadne zajít tam a nechat zkrátit vlasy, protože se mu zdají již příliš dlouhé.

žlutý deštník

Déšť má očistný charakter – dešťová voda sice není sterilní a destilovaná, obsahuje i některé nečistoty rozptýlené v ovzduší z letadel či z průmyslové výroby, ale přece jen je to voda, která omývá zaprášené silnice, chodníky a střechy domů a zároveň čistí od prachu listí stromů a zalévá okolní vegetaci. Nevnímejme déšť jako něco, co nám kazí náladu, protože každý déšť je stejně jen dočasný a po deštivém počasí pak vysvitne Slunce. A třeba si i díky dešti vybavíte skladbu Petra Rezka a Hany Zagorové s názvem Nápad, která je plná lásky a štěstí, i když se odehrává v deštivém počasí.